THE BUSKER IRISH WHISKEY LANCEERT DE NIEUWE CAMPAGNE “BORN TO BE HERE”.
The Busker viert zijn eerste St. Patrick’s Day met een nieuwe, impactvolle digitale campagne op YouTube, Facebook en Instagram. Een gerichte campagne op millennials en nieuwe consumenten. Een Ierse Whiskey met een stoer Amerikaans karakter!
INTRODUCTIE VAN THE BUSKER IRISH WHISKEY
“Proud to be Irish, born to be here”
De spot is een eerbetoon aan de Ierse traditie en de buitengewone kwaliteit waarmee The Busker wordt geproduceerd bij Royal Oak Distillery. The Busker heeft door deze buitengewone kwaliteit inmiddels talloze prijzen gewonnen. De campagne schetst het unieke, stoere en eigentijdse karakter van de Whiskey.
THE BUSKER IRISH WHISKEY. BORN TO BE HERE
Vier op 17 maart samen met ons St. Patrick over de hele wereld met The Busker
LET’S BUSK IT!
Volg ons op:
https://www.thebusker.com
https://www.instagram.com/thebusker_official/
https://www.facebook.com/TheBuskerIrishWhiskey