Disaronno verwerkt Italiaanse Dolce Vita glamour in nieuwe campagne
De nieuwe commercial voor Disaronno Velvet viert de stijl en elegantie van de Italiaanse cultuur.
Disaronno, ’s werelds favoriete Italiaanse likeur, onthult vandaag zijn nieuwe reclamecampagne gecreëerd voor DISARONNO VELVET.
Een frisse kijk op de iconische commercial van het merk, geïnspireerd door het Italiaanse concept van ‘La Dolce Vita’, de nieuwe campagne voor 2021 koppelt Disaronno Velvet aan de eindeloze elegantie en glamour van de Italiaanse cultuur.
De commercial heeft een verfijnde dakterrasomgeving, met de beroemde Italiaanse skyline van Rome als de perfecte achtergrond voor de verfrissend zachte likeur.
Vanaf maart zal de commercial worden uitgezonden op tv en digitale media in diverse landen zoals Nederland, Engeland, Amerika, België en Italië.
#disaronnovelvet #newdolcevita #endlessdolcevita #disaronnodolcevita
Volg ons ook op:
www.disaronno.com
https://www.facebook.com/Disaronno
https://www.instagram.com/disaronno_official/